Idnet lanserar nytt mobilt system för digitalisering av butik

Att ge sina kunder den bästa upplevelsen blir en allt viktigare konkurrensfördel. Nya konsumentvanor kräver transparens, tillgänglighet och flexibilitet i butiken. Detta sammantaget med den snabba teknikutvecklingen ger spännande möjligheter men ställer också stora krav på system som stöttar verksamheten och möter kundkraven. Idnet lanserar nu Idnet Retail 2.0, designat för att fånga potentialen på en marknad i förändring.

Idnet Retail är ett verksamhetssystem som förenklar butikspersonalens uppgifter som t.ex. kundservice, försäljning, plock i butik, beställningar, prisändringar och kontroller. Systemet ger ledningen ett beslutsstöd till förändringar, skapar merförsäljning och effektiviserar logistiken i butiken. Med Idnet Retail ges förutsättningar att snabbt ändra eller optimera i befintliga processer och snabbt och enkelt komplettera med ny funktionalitet. Tillsammans med Idnets verksamhets- och IT- experter ger Idnet Retail 2.0 er kontroll över framtiden.

Vill ni veta mer, kontakta gärna Peter Schlegel, peter.schlegel@idnet.se  eller Niclas Boquist, niclas.boquist@idnet.se

 

Kommentarer inaktiverade.