Vår kundsupport ger dig teknisk assistans på din lösning när du kört fast samt hjälper till med service, reparation och reservdelar för din streckkods-, röststyrnings- och RFID-utrustning. På det sätt du vill. Oavsett hur din lösning ser ut så ingår alltid vissa grundläggande tjänster. Som service om någonting går sönder och teknisk support där du får hjälp med tekniska frågeställningar, reparation och reservdelar.  Tryggt och säkert!

Support på dina villkor

Eftersom behovet av support och service kan variera väljer du själv i vilken omfattning du vill ha tillgång till våra service- och supporttjänster. Varje avtal utgår från dina förutsättningar, behov och önskemål.

Reservdelar, reparationer och underhållsservice

Behöver du reservdelar eller hjälp med reparation är det bara ett samtal bort. Vi kommer dessutom gärna ut till dig och ser över din utrustning så att den fungerar så optimalt som möjligt. Med mångårig och bred kompetens hjälper vi dig med allt som rör:

  • Handdatorer
  • Truckdatorer
  • Streckkodsläsare
  • Etikettskrivare
  • WLAN

Vilka tillverkare vi arbetar med ser du här.

Skall du skicka in utrustning så skall du först fylla i ett serviceform  som du sedan skriver ut och lägger med i din försändelse.

Leveransadressen är:
Idnet AB
att: Service
Mölndalsvägen 30B
412 63 Göteborg

Bild på Anders Engström, en av flera duktiga tekniker på Idnet Support

 

Kontakta vår kundsupport

Vår kundsupportavdelning är enkel att komma i kontakt med. Antingen via telefon, mail eller  vår supportportal som snabbt och överskådligt ger dig information om ditt ärendes status.
Du väljer att kontakta oss med den metod du tycker är bekvämast.

Kontakta kundsupport direkt via mejl
Direktnummer till Idnet supportavdelning: 031-760 51 80
Till supportportalen  >>
Logga in i supportportalen via Twitter >>

Kommentarer inaktiverade.